Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
Pani Małgorzata Zakrzewska - tel. (91) 386-11-94 wew. 21
Realizacja zadań wynikających z ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych.
Prowadzenie spraw związanych z potwierdzenie pracy w gospodarstwie rolnym.
Prowadzenie spraw w zakresie ewidencji działalności gospodarczej.
Prowadzenie kancelarii niejawnej.
Nadzór i realizacja przepisów dotyczących sprzedaży napojów alkoholowych.
Obsługa Gminnej Komisji Profilaktyki i Przeciwdziałania Alkoholizmowi i Narkomanii.
Pani Małgorzata Gieda - tel. (91) 386-11-94 wew. 14
Prowadzenie spraw w zakresie rolnictwa.
Prowadzenie spraw z zakresie ochrony środowiska – organizowanie akcje zabezpieczenia mieszkańców przez zagrożeniami, realizacja zarządzenie o ewakuacji w razie zagrożeń, prowadzenie spraw związanych z klęskami żywiołowymi, ochrona zieleni, zadrzewień i zakrzaczeń, prowadzenie spraw związanych z usuwaniem drzew i zakrzaczeń.
Prowadzenie spraw w zakresie melioracji i łąkarstwa.
Prowadzenie spraw dotyczących oświetlenia ulicznego.
Prowadzenie spraw w zakresie prac interwencyjnych i robót publicznych.
Prowadzenie akcji kurierskiej oraz spraw związanych z kwalifikacją wojskową.
Prowadzenie sekretariatu i kancelarii ogólnej urzędu.
Wydawanie adresatom korespondencji nadanej przez Urząd i awizowanej przez gońca.
Organizowanie kontaktów Wójta Gminy z mieszkańcami i interesantami.
Prowadzenie archiwum zakładowego.
Prowadzenie spraw kadrowych pracowników zatrudnionych na czas określony, stażystów, pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych i prac interwencyjnych.
Prowadzenie ewidencji obecności pracowników, rejestru delegacji, rejestru skarg i wniosków, rejestru czasopism i publikacji zamawianych przez Urząd.
Pan Tomasz Zdrozis - tel. (91) 386-11-94 wew. 30
Obsługa spraw związanych z informatyką i telekomunikacją.
Administrowanie systemem informatycznym Urzędu.
Obsługa Biuletynu Informacji Publicznej, platformy e-PUAP oraz strony internetowej Gminy Brojce.
Prowadzenie spraw związanych polityką bezpieczeństwa danych osobowych.
Konserwacja i nadzór nad sprzętem elektronicznym w jednostkach organizacyjnych oraz świetlicach wiejskich.
Pani Anita Łosiewicz – tel. (91) 38-611-94 wew. 18
Prowadzenie spraw w zakresie gospodarki nieruchomościami.
Prowadzenie spraw w zakresie gospodarki mieszkaniowej.
Prowadzenie spraw w zakresie ochrony środowiska – prowadzenie postępowań związanych z wydaniem decyzji środowiskowych uwarunkowań zgody na realizację przedsięwzięcia.
Prowadzenie spraw w zakresie zagospodarowania i planowania przestrzennego.
Pani Anna Bielecka – Tyszer – tel. (91) 38-611-94 wew. 15
Monitorowanie problematyki związanej z funduszami zewnętrznymi.
Prowadzenie spraw związanych z aplikowaniem o fundusze zewnętrzne.
Wdrażanie i realizacji dofinansowanych projektów.
Prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem dofinansowania.
Pełnienie funkcji Pełnomocnika Wójta Gminy Brojce ds. konsultacji społecznych
Pełnienie funkcji Pełnomocnika Wójta Gminy Brojce ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi.
Obsługa kancelaryjno-biurowa Rady Gminy i jej organów.
Sprawy związane ze współpracą z sołectwami.
Prowadzenie spraw z zakresu ochrony zdrowia.
Pan Łukasz Goszczyński – tel. (91) 38-611-94 wew. 23
Monitorowanie problematyki związanej z funduszami zewnętrznymi.
Prowadzenie spraw związanych z aplikowaniem o fundusze zewnętrzne.
Wdrażanie i realizacji dofinansowanych projektów.
Prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem dofinansowania.
Prowadzenie spraw w zakresie kultury fizycznej i sportu.
Prowadzenie spraw w zakresie promocji gminy.
Prowadzenie spraw w zakresie ochrony środowiska – prowadzenie spraw związanych z utylizację azbestu, prowadzenie spraw związanych z odbiorem odpadów i wywozem nieczystości na terenie Gminy.
Pan Kamil Przywara - tel. (91) 38-611-94 wew. 23
Dostarczanie korespondencji na terenie Gminy Brojce.
Prowadzenie spraw w zakresie ochrony przeciwpożarowej.
Prowadzenie spraw z zakresu realizacji przepisów o cmentarzach i chowaniu zmarłych.
Prowadzenie spraw związanych ze zwierzętami bezdomnymi.
Prowadzenie spraw związanych z wysypiskiem stałych odpadów komunalnych.
Prowadzenie spraw związanych z pracami budowlanymi i remontowymi realizowanymi przez Urząd Gminy.
Dokonywanie zakupu materiałów budowlanych i narzędzi oraz nadzór nad ich składowaniem i przechowywaniem.
Prowadzenie spraw dotyczących drogownictwa.
Prowadzenie spraw związanych z gospodarką wodno-kanalizacyjną.
Prowadzenie spraw związanych z gospodarką paliwową i zakupem opału.