Zakresy zadań samodzielnych stanowisk pracy:
Pani Małgorzata Zakrzewska - tel. (91) 386-11-94 wew. 9
Realizacja zadań wynikających z ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych.
Realizacja zadań związanych z aktualizacja rejestru wyborców.
Prowadzenie spraw związanych z potwierdzenie pracy w gospodarstwie rolnym.
Prowadzenie spraw w zakresie ewidencji działalności gospodarczej.
Prowadzenie kancelarii niejawnej.
Nadzór i realizacja przepisów dotyczących sprzedaży napojów alkoholowych.
Obsługa Gminnej Komisji Profilaktyki i Przeciwdziałania Alkoholizmowi i Narkomanii.
Prowadzenie spraw związanych z kwalifikacją wojskową.
Prowadzenie spraw związanych z organizacją robót publicznych.
Gminny pełnomocnik ds. konsultacji społecznych.
Pani Justyna Kizik - Gałdyś - tel. (91) 386-11-94 wew. 17
Prowadzenie spraw w zakresie rolnictw – udział w komisjach szacujących straty w uprawach polowych spowodowanych warunkami atmosferycznymi, współpraca z Zachodniopomorskim Ośrodkiem Doradztwa Rolniczego.
Prowadzenie spraw z zakresie ochrony środowiska - ochrona zieleni, zadrzewień i zakrzaczeń, prowadzenie spraw związanych z usuwaniem drzew i zakrzaczeń.
Prowadzenie Rejestru Działalności Regulowanej e zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli.
Obsługa aplikacji mobilnych służących do przekazywania informacji publicznych i kontaktu mieszkańców z samorządem w zakresie ochrony środowiska.
Prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem kryzysowym.
Prowadzenie spraw w zakresie obronności, obrony cywilnej i ochrony ludności.
Prowadzenie akcji kurierskiej.
Prowadzenie spraw wynikających z przepisów o cmentarzach i chowaniu zmarłych.
Bieżący nadzór nad utrzymaniem i administrowaniem cmentarzami komunalnymi na terenie gminy Brojce wraz z nadzorem nad pielęgnacją i modernizacją zieleni.
Pani Monika Zaczek - Dziemidok - tel. (91) 386-11-94 wew. 10, (91) 386-11-86
Prowadzenie sekretariatu i kancelarii ogólnej urzędu..
Organizowanie kontaktów Wójta Gminy z mieszkańcami i interesantami.
Prowadzenie terminarza Wójta.
Prowadzenie rejestru delegacji, rejestru skarg i wniosków, rejestru pieczęci.
Prowadzenie gospodarki materiałów biurowych, organizowanie zakupu oraz ich wydawania.
Prowadzenie tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.
Pan Tomasz Zdrozis - tel. (91) 386-11-94 wew. 18
Obsługa spraw związanych z informatyką i telekomunikacją.
Administrowanie systemem informatycznym Urzędu.
Obsługa Biuletynu Informacji Publicznej, platformy e-PUAP oraz strony internetowej Gminy Brojce.
Prowadzenie spraw związanych polityką bezpieczeństwa danych osobowych.
Konserwacja i nadzór nad sprzętem elektronicznym w jednostkach organizacyjnych oraz świetlicach wiejskich.
Przygotowanie techniczne, przeprowadzenie i archiwizacja oraz zamieszczanie w Biuletynie Informacji Publicznej UG Brojce i stronie internetowej gminy transmisji audio-video z posiedzeń Rady Gminy Brojce (sesji) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
Pani Małgorzata Hoffmann - tel. (91) 386-11-94 wew. 12
Prowadzenie spraw związanych z gospodarką mieszkaniową.
Prowadzenie procedury zbycia mienia stanowiącego lokale mieszkalne stanowiące własność Gminy Brojce.
Egzekucje w sprawach lokatorskich i ochrona praw lokatorów.
Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki wodno-kanalizacyjnej: współpraca z instytucjami zewnętrznymi, koordynacja przygotowania dokumentacji inwestycji w tym zakresie, prowadzenie stałego monitoringu, dotacje celowe z zakresu gospodarki wodno-ściekowej.
Prowadzenie spraw z zakresu zaopatrzenia gminy w energie elektryczną tj. prowadzenie postępowań z zakresu zakupu energii elektrycznej, kontrola merytoryczna faktur wystawianych gminie, oświetlenie uliczne.
Prowadzenie spraw związanych z wywozem nieczystości ciekłych z terenu gminy.
Prowadzenie działań edukacyjnych z zakresu ochrony środowiska.
Prowadzenie punktu konsultacyjnego „Czyste powietrze”
Pan Daniel Przedpełski - tel. (91) 386-11-94 wew. 13
Prowadzenie spraw związanych z planowanie infrastruktury technicznej, podejmowanymi remontami i modernizacjami gminnych obiektów, wstępne szacowanie wielkości nakładów inwestycyjnych oraz opracowanie założeń do budżetu w tym zakresie.
Opracowanie i nadzór nad realizacją planów związanych z wykonywaniem gminnych przedsięwzięć inwestycyjnych w zakresie budownictwa i drogownictwa.
Prowadzenie dokumentacji wymaganej przepisami prawa dotyczącej danej inwestycji.
Współpraca z instytucjami zewnętrznymi.
Kompleksowe prowadzenie spraw związanych z przebywaniem na terenie gminy bezpańskich zwierząt.
Prowadzenie ewidencji gminnych dróg, mostów.
Oznakowanie dróg gminnych, ocena stanu oznakowania poziomego i pionowego.
Zajęcia pasa drogowego i usytuowaniem w nim obiektów niezwiązanych z gospodarka drogową.
Pani Anita Łosiewicz – tel. (91) 38-611-94 wew. 1
Prowadzenie spraw w zakresie gospodarki nieruchomościami.
Prowadzenie spraw związanych z obiektami zabytkowymi.
Prowadzenie spraw związanych z dokonywaniem zmian w księgach wieczystych, oznaczanie nieruchomości numerami porządkowymi, podział i rozgraniczanie nieruchomości oraz zmiany zakresu użytkowania gruntów, wydawanie zaświadczeń o własności nieruchomości.
Prowadzenie spraw w zakresie ochrony środowiska – prowadzenie postępowań związanych z wydaniem decyzji środowiskowych uwarunkowań zgody na realizację przedsięwzięcia.
Prowadzenie spraw w zakresie zagospodarowania i planowania przestrzennego: koordynacja opracowania studium uwarunkowań, miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego; wydawaniem decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu.
Pani Anna Bielecka – Tyszer – tel. (91) 38-611-94 wew. 3
Obsługa kancelaryjno-biurowa Rady Gminy i jej organów.
Sprawy związane ze współpracą z sołectwami.
Kompleksowe prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu Gminy w Brojcach (tzw. kadry).
Monitorowanie problematyki związanej z funduszami zewnętrznymi.
Prowadzenie spraw związanych z aplikowaniem o fundusze zewnętrzne.
Wdrażanie, realizacja, rozliczanie dofinansowanych projektów.
Prowadzenie spraw z zakresu ochrony zdrowia.